IT voor woningcorporaties in oost Nederland
ITwoon, kennis van ict én van corporaties

Project: Implementatie klantportaal

Geplaatst op 20-11-2014. Terug naar overzicht

Domijn introduceert een klantportaal op de website: mijn.domijn.nl. Op dit beveiligde persoonlijke klantgedeelte kunnen huurders en woningzoekenden 24 uur per dag terecht voor de dienstverlening van Domijn. Wij hebben de projectleiding over de technische realisatie van het klantportaal. Ook geven wij advies en ondersteuning bij de functionele en procesmatige keuzen, zowel in de ontwerpfase als bij de realisatie.

Update 20 november 2014
Inmiddels is het nieuwe klantportaal van Domijn volop in gebruik. Klanten van Domijn kunnen er onder meer snel en eenvoudig zelf reparaties plannen, persoonlijke gegevens inzien en wijzigen, online de huur betalen en zien hoe het staat met ingediende vragen, klachten, reparatieverzoeken en woninglotingen.

Els Sans, projectmanager Klantportaal van Domijn: "Mede dankzij ITwoon is ons klantportaal een groot succes. Tijdens de realisatie sloegen zij de brug tussen de techniek en onze wensen. Met deskundig advies, strak projectmanagement, een proactieve houding, flexibiliteit én collegialiteit."

Domijn heeft met haar website de 1e  plaats in de KWH-webmonitor behaald. Dit was met de site zonder klantportaal. Wij zijn zeer benieuwd hoe Domijn bij de volgende peiling scoort.

Eerste publicatie 7 juli 2014.