IT voor woningcorporaties in oost Nederland
ITwoon, kennis van ict én van corporaties

Project: Storneringen nabellen

Geplaatst op 17-09-2014. Terug naar overzicht

Domijn is een pilot gestart om haar storneringen te laten nabellen door het callcenter van Certin. Wij zijn tijdens dit gehele traject de adviserende partij. Wij vertalen de wensen naar technische oplossingen en denken tevens mee met Domijn op alle andere vlakken binnen dit project. Zo verzorgen wij de geautomatiseerde data richting het callcenter. Hiervoor worden de juiste gegevens vanuit de databases van de Cegeka-dsa applicaties Huur en AX in het gewenste formaat aan Certin geleverd. Daarnaast hebben wij binnen de omgeving van Domijn accounts voor medewerkers van Certin ingericht zodat zij toegang hebben tot de Onguard credit managament software. Hierin kunnen zij de uitkomsten van de telefoongesprekken verwerken en bijvoorbeeld een betalingstoezegging registreren.

Update 17 september 2014
Inmiddels is dit project succesvol afgerond. Het callcenter wordt nu ook gebruikt om andere zaken na te bellen, bijvoorbeeld achterstallige betalingen voor stook- en servicekosten.

Eerste publicatie 16 juli 2014.