Onze vakgebieden

Wij lossen elk concreet ICT-vraagstuk op een projectmatige, (kosten)efficiënte, transparante en doelgerichte manier voor jullie op.

Project- management
Consultancy

Project- management

Er staan een aantal I&A projecten op de planning, de leverancier heeft een projectleider toegezegd, maar er is niemand die intern de kar kan gaan trekken. Klinkt bekend? ITwoon kan hierbij helpen. Wij hebben met de meeste leveranciers in de corporatie markt wel eens samengewerkt en kennen de ins en outs van I&A projecten.

Een I&A project kan wat ons betreft van alles behelzen, van de ontwikkeling van een website tot het opzetten en uitvoeren van een implementatietraject. In alle gevallen hanteren wij een gestructureerde werkwijze. Met als uitgangspunt een Start Notitie, maken we vooraf duidelijke afspraken over aspecten als doel, budget, doorlooptijd en risico’s. Zo bepalen we samen de projectstructuur.

Consultancy

De woningcorporatiemarkt heeft zijn eigen specifieke processen zoals de Woonruimteverdeling, het huurproces en de vastgoed processen. Hiervoor zijn corporatie specifieke applicaties ontwikkeld door leveranciers in de markt. Dynamics Wonen van cegeka-dsa, Itris van Viewpoint, Post-ex, Embrace, Vastware; onze consultants kennen de applicaties en kunnen met jullie medewerkers meedenken. Voor het verbeteren van de processen door het beter gebruiken van de functionaliteit, of het in gebruik nemen van een hogere versie.

ITwoon kent de branchespecifieke applicaties en weet hoe jullie daar mee werken. Onze gespecialiseerde applicatieconsultants verzorgen het beheer van de kernapplicaties en bieden alle gewenste ondersteuning bij het gebruik ervan. Ze implementeren nieuwe software en zorgen ervoor dat elke medewerker altijd de juiste autorisaties heeft. Uiteraard is ook het functioneel beheer van de algemenere applicaties bij onze experts in goede handen.

Voor het technisch applicatiebeheer werken wij met heldere Service Level Agreements (SLA’s). In deze contracten staan duidelijke afspraken over bijvoorbeeld serviceniveaus en responstijden. Zo weten je precies waar je aan toe bent en wat je van ons mag verwachten. Bij storingen en vragen staat onze Centrale Helpdesk altijd voor jullie klaar.

Wij werken regelmatig samen met